Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jaquar | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Jakubowski adresJednorożec / PL zarejestrowany27.01.2008 @14:20:19 ostatnio na stronie05.09.2016 @12:49:58



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmateuszjakubowski.pl Gadu-Gadu5610809
digarty27 komentarze3812 posty na forum287

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+crislabno    30.04.2011 @14:41:11
no niestety sporo mam hejterow a moze i stety
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
~mikskuza    28.04.2011 @20:33:11
dzięki bardzo
_______
scio me nihil scire
~MtG    28.04.2011 @18:42:26
Dzięki wielki pozdrawiam
~leshaya    27.04.2011 @23:54:53
Postaram się . Może się uda ))
~leshaya    27.04.2011 @23:52:33
Dziękuję! Bardzo się cieszę, że ktoś docenił 'inność' tego projektu. Zawsze mam obawy gdy chodzi o coś niekomercyjnego. Pozdrawiam!
~majaluki    27.04.2011 @12:33:13
ładne TWA dzięki wielkie
~majaluki    27.04.2011 @09:59:19
Mamcia ja takich fryzur nie lubię
~RadziuPL    24.04.2011 @18:22:49
u to lipa :D
a jakieś rady? i przez co tak się stało?
~Lvincii    16.04.2011 @18:02:01
dzięki
_______
Ludzie zawsze myślą na odwrót: Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli.
~mbochnacki    09.04.2011 @15:41:37
Hejka.
Niezłą muze masz na stronce
~Baudi    06.04.2011 @20:04:21
Dzieki!
pzdr
_______
http://www.balazy.pl balazy.pl <- nowe portfolio
~FreshMind    31.03.2011 @16:33:52
Hej,
Postanowiłem rozwinąć kreację o uwagi digartowiczów jak i klienta w związku z czym zuploadowałem projekt od nowa - będę wdzięczny za pozostawienie po sobie komentarz ponieważ wiem, że już takowy od Ciebie był.

http://www.digart.pl/praca/6261651/dodane.html

Z góry dzięki!
_______
Agencja Interaktywna Vision Trust / http://www.visiontrust.pl / biuro@visiontrust.pl
Forma rozliczenia: Faktura VAT.
~Corrny    26.03.2011 @22:05:17
Dzięki, dzięki.
~adasrudzki    24.03.2011 @22:30:32
Może to jest styl? ;]
_______
Nie dziękuj, zostaw komentarz pod moim projektem lub podziękuj i zostaw komentarz
~wazii    24.03.2011 @21:19:38
zawsze mam takie dziwne wrażenie, że osoby piszące te stałą regułke, próbują sie usprawiedliwić, że na nic więcej nie było ich stać.

Nudą wieje, można zrobić prosty, czytelny serwis ale ciekawy...
~luqi1o    24.03.2011 @15:03:08
"To dlaczego wracasz ciągle na Onet, Interię czy YouTube? Przecież te strony nie są jakieś odpicowane i pięknie zrobione."

Jak można porównywać portal do strony fanklubu? To zupełnie inne rzeczy. Zobacz ile tam jest treści, a ile będzie tu na twojej stornie. Na portalach, które podałeś jest zapełnione każde miejsce i sa szczegóły, dzieki którym wracam na owe strony. Na twojej takich nie widze - niestety.


"Jeśli Ty mówisz, że strona jest nudna i na nią byś nie chciał wracać, to już wiele to o Tobie mówi, bo ja akurat na wygląd bym nie zwracał uwagi"

Trzeba zwracać uwagę na wygląd, jak by na ten wygląda uwagi nie zwracac, to każda strona mogłaby być taka sama, tylko różniła by się treścią. Co wg mnie nie ma sensu. Chcę się na stronie, którą przeglądam czuc dobrze, widzieć, że witryna przyciaga mnie abym tu wrócił lub przebywał nan iej jak najdłużej.


"Na 25 zrobionych projektów piłkarskich nie wszystkie mogą i muszą być fenomenalne, innowacyjne"

Ale powinny trzymać poziom, co nie? Inne projekty piłkarsie dopracowywałes, ten jakoś wydaje mi sie zrobiłeś na szybko, byle jak.

Wyraziłem swoje zdanie, subiektywna ocena.
_______
Nie pisz "diękuję" - daj komentarz!
Szukam zleceń!
~marcinsz7    23.03.2011 @21:56:55
dziekuje wlasnie mialo tak byc wewnetrznie nieruszajaco, ale mialo pokrzepiac do kupna perfumek ;p
~marcinsz7    23.03.2011 @20:48:49
poprawialem szczegoly, zapodaj uwagi kolego jak chcesz pozdro
~majaluki    21.03.2011 @21:26:16
ale jakby co to krytykuj jak najwięcej, pozdro Tygrysku
~majaluki    21.03.2011 @21:00:35
fajnie piszesz i taki młody jesteś
~majaluki    21.03.2011 @20:04:19
http://www.digart.pl/grupy/9357/grupa/praca/6237287.html - dawno nie widziałem takiego wycisku, masakra jak Wojewódzki za dobrych lat :D
~czarnyalibaba    13.03.2011 @00:03:37
dzięki
~sundesigner    09.03.2011 @15:33:35
:D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 37 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt